PKP zabiega o bezpieczeństwo. Wprowadza żółte naklejki, a kierowców wyposaża w pigułkę drastycznej, lecz skutecznej wiedzy.
▲ Marcin Kruszyński, zastępca dyrektora Biura Komunikacji i Promocji PKP PLK, prezentuje nalepkę.
zdjęcia Katarzyna Matejek /Foto Gość
W hotelu Trawa w Starych Bielicach odbyły się warsztaty dla 50 instruktorów nauki jazdy dotyczące bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych. To nowa edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd – Szlaban na ryzyko!”, której celem jest edukacja kierowców. Ma ona ogromne znaczenie, ponieważ według statystyk 99 proc. wypadków na skrzyżowaniach toru i drogi powodują właśnie nieostrożni kierowcy.
PKP rozpoczęło kampanię „Bezpieczny przejazd” w 2005 roku. – Jej przesłaniem jest myśl, że im lepiej przygotowany instruktor, tym sprawniejszy przyszły kierowca – mówi Włodzimierz Kiełczyński, dyrektor Biura Bezpieczeństwa PKP PLK.
Dostępne jest 16% treści. Chcesz więcej?
Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.